من نوشته
نوشته شده توسط : امین
از اینکه هیچوقت وقت نمی شه که کارایی که می خوام و بکنم خسته ام از اینکه باید هی به تعویق بیوفتن از اینکه می گم خب الان نمی شه الان چیزای مهم تری هست که باید بهشون رسیدگی کنم چیزایی که برای من مهم نیست اما بدون اونا تو جامعه ی الان ما نمی شه جلو رفت راه و سخت می کنه اگه مثلا مدرک دانشگاه نداشته باشی اگه مثلا مدرک زبان نداشته باشی و هزار تا اگه ی دیگه که واسه من نمی زاره که به کارای دلخواهم برسم نمی دونم شاید دارم چرت می گم و کلا فقط دارم بهونه می یارم حتی خودمم نمی دونم که کدومشه اما این و می دونم که بعضی کارا هیچوقت نمی شه که بشه انگار زمین و زمان دست به دست هم می دن که اون کاره نشه آدم و خسته می کنه این کارای نشده این اتفاقای نیافتاده که آدم پیش خودش می گه بابا تو یه بار درست شو من لااقل دلم خوش باشه پس فردا خواستم واسه خودم حتی یاداوریش کنم دلم خوش باشه یه بار کاره رو غلطک بوده یه بار همه چی سر جای خودش بوده شایدم خیلی ایده آل دارم نگاه می کنم زندگی هیچوقت اونقدر کامل نمی شه که اگه می شد احتمالا آسمون به زمین می اومد ...والا 





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: